Service

Verzending & bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De levertijd wordt per artikel weergegeven. U ontvangt vooraf een email omtrent de levering. Ook als u geen account heeft, ontvangt u bericht per email. 


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Dat kan zeker. Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u per email de track&trace zodat u de zending kan volgen. 

Grote of kwetsbare artikelen worden met Huisman transport vervoerd. Huisman transport zal u telefonisch of per email benaderen om in overleg met u de levering in te plannen.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Het is mogelijk om een leverdatum te selecteren. U kunt dit na uw bestelling doorgeven op info@designkapstokken.nl

Wij doen ons uiterste best om de bestelling te bezorgen op de dag naar uw wens, maar wij kunnen dit niet garanderen. Wij zijn namelijk afhankelijk van derden zoals een leverancier en de bezorgdienst. 

Mocht u de bestelling al hebben geplaatst, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice om een geschikte bezorgdatum door te geven.

Is bezorgen kosteloos?
Er worden geen bezorgkosten in rekening gebracht vanaf 30euro. 


Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Het is eventueel in overleg mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. Graag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Onze showroom en magazijn zijn gevestigd in Nijverdal. 

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL- , DPD- of DHL locatie?
Het is niet mogelijk om dit vooraf aan te geven. Na twee mislukte bezorgpogingen worden pakketten afgeleverd bij een afhaalpunt. Dit geldt niet voor Postnl. Postnl levert het na 1 mislukte bezorgpoging af bij een Postnl locatie. Bij een mislukte bezorgpoging moet elke bezorger een briefje in uw brievenbus achtergelaten met daarop de bezorg-/afhaalopties.

Kan ik voor de bezorging een tijdvak kiezen?
Dat is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er als ik artikelen bestel met verschillende levertijden?
In principe worden alle artikelen tegelijk geleverd. Als u de artikelen verspreid wilt ontvangen dan kunt u dit bij de ‘opmerkingen’ aangeven in uw bestelling. Maar u kunt dit eventueel ook per email aan ons doorgeven.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook in België. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Bij het bestellen kunt u zelf het afleveradres invullen. Mocht u nadat u de bestelling heeft geplaatst uw afleveradres willen aanpassen, dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice. 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Als u bij ontvangst constateert dat uw bestelling niet compleet is of de artikelen zijn beschadigd, kunt u het beste gelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Let op: uit voorzorg is het advies om de ontvangen artikelen gelijk bij ontvangst na te kijken zodat bij schade of incompleetheid gelijk gehandeld kan worden.

Is de levering inclusief montage?
De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde artikelen zullen niet zonder afspraak worden omgebouwd. Uitpakken en monteren is mogelijk op aanvraag. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Leveren jullie op een etage?
Afhankelijk van het formaat en het type artikel kan deze op een etage bezorgd worden. Graag adviseren wij u om vooraf met onze klantenservice contact op te nemen als u wenst de bestelling te ontvangen op een etage.